Hej :D

02:09

Hej, wszystkim :D

Nadal nie wierzę, że to robię, ale jednak...

Długo się zbierałam z założeniem tego bloga, lecz mimo wszystko czuję po części taką powinność.
Stwierdziłam, że niestety na polskich stronach nie znajdziemy praktycznie żadnej pomocy, jeśli w grę wchodzą zaburzenia odżywania. Zatem (jak pewnie się domyślacie), to będzie tematyka mojego bloga.
Tak, chorowałam na anoreksję. Więc generalnie, wiem przez jakie piekło przechodzicie.
Chciałabym jakoś pomóc.
I nie - nie zamierzam mówić jakiś bzdur, które pewnie wciąż słyszycie od wszystkich: "Jedz, bo przecież jesteś taka chuda."
Gdyby to było takie proste pewnie nie było by nas tyle ;)
Nie mam doświadczenia jeśli chodzi o blogi, dlatego nie wiem jak to wszystko wyjdzie :P
Ale wiedzcie, że się postaram.

Mam nadzieję, że tu zostaniecie, a ja będę w stanie Wam pomóc. xxx

 

You Might Also Like

0 komentarze